Curriculum Vitae
Lični podaci
Ime i prezime: Saša Saulić
email: sasamath025@gmail.com
Trenutno radno mesto/ustanova
- Nastavnik matematike
- OŠ ,Dositej Obradović’ SomborSlaviše Vajnera Čiče bb
25000 Sombor
Obrazovanje:
- PMF Novi Sad – Master matematičar 2007. – 2011.
- Učiteljski fakultet Sombor – Profesor razredne nastave 1999. – 2003.
Ispit za licencu za nastavnika: da
Radno iskustvo:
- OŠ ,Dositej Obradović’Sombor, 2005.- , nastavnik matematike
- Eurogames – škola računara, 2003.-2005., nastavnik informatike
Strani jezici (nivo)
- Nemački jezik – A1
- Engleski jezik – B2
Informatička pismenost: GNU/Linuks, OS Windows, Office paketi, Mathematica, GeoGebra
HTML5, CSS3, PHP
S T R U Č N O U S A V R Š A V A Nj E
1. Geomerija u osnovnioj školi. Podudarnost trouglova i primene. – Društvo matematičara Srbije i Ministrastvo prosvete i sporta, Beograd, 14. i 15. januar 2006. 16 sati Prisustvo
2. Školsko ocenjivanje u osnovnoj školi – 6.11. i 7.11.2006. – 12 sati; 680-00-191/07-06; Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja Beograd 12 sati Prisustvo
3. Nastavnik kao kreator klime u odeljenju– 10.04.2007.; 190; Institut za pedagoška istraživanja Beograd 10 sati Prisustvo
4. Obuka nastavnika za rešavanje disciplinskih problema u nastavi – 16 sati, 27.06.2011.,br. u katalogu za 2010/2011. je 540,Pedagoško društvo Srbije, Beograd 16 sati Prisustvo
5. Inkluzija od teorije do prakse – 9.12.-11.12.2011.; 814; Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja Beograd 21 sat Prisustvo
6. Vršnjačko nasilje i šta sa njim – 14 sati, 16-17.11.2012. odobio ZUOV, 31/2012, OŠ „Olga Petrov – Radišić“, Vršac 14 sati Prisustvo
7. Pojačan vaspitni rad sa učenicima u osnovnoj školi – 8 sati, 16.12. 2012., br. u katalogu je 75, Edukativni centar“Multimedia“, Niš 8 sati Prisustvo
8. Trideset i šest scenarija za dobar ČOS – 15 sati, 20.-21.04.2013., Dom učenika SŠ Sombor
15 sati Prisustvo
9. Primena različitih obrazovnih alata u realizaciji nastave matematike – 8 sati, 18.05.2013., odobrio ZUOV br. 860-253/2012 8 sati Prisustvo
10. Zdravi stilovi života – Odgovorno življenje – 29.05.2013. Savezučitelja RS, Beograd 6 sati Prisustvo
11. Modernizujte svoju nastavu – lako izradite svoj veb-sajt – 9. i 10.11.2013. – 24 sata; 256-K1-P,8; Centar za stručno usavršavanje Kikinda 24 sata Prisustvo
12. Metode nastave i učenja – 3.11.2013. – 8 sati; 860-348/2012, Agencija za obrazovanje ‘Marina i Jovan’ Novi Sad 8 sati Prisustvo
13. Multimedija kao pokretač aktivnog ucenja- modul 1 – 17.02-16.03.2014.; 860-203/2012 Agencija za obrazovanje ‘Marina i Jovan’ Novi Sad 16 sati Prisustvo
14. Usavršavanje komunikacijske kompetetnosti komunikacija sa učenicima, kolegama i roditeljima – 22.11.2014.; 596-96/2014, 28.04.2014., Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
8 sati Prisustvo
15. Timski rad i saradnja nastavnika u funkciji osiguravanja kvaliteta rada ustanove – 22.03.2015. – 16 sati; 449-66/2014 od 31.03.2014. Centar za stručno usavršavanje Kikinda 8 sati Prisustvo
16. Identifikacija i rad sa darovitom decom – 24.10-25.10.2015.; 449-178/2014; Centar za stručno usavršavanje Kikinda 16 sati Prisustvo
17. Interaktivna tabla u nastavi – 21.10.2016.; 42-ITUN-383/2016; ZUOV 8 sati Prisustvo
18. Mogućnosti za napredjenje saradnje i timskog rada u ustanovi – 29.10.2016.; 570-52/2016.; ZOUV 8 sati Prisustvo
19. Tematski dan – nastavnik praktičar i istraživač – 27.11.2016.; 570-446/2016.; ZOUV 8 sati Prisustvo
20. Unapređenje nastave matematike u starijim razredima osnovne škole – 10.12.2016.; 257/2016.; ZOUV 8 sati Prisustvo
21. Unapređenje emocionalnog zdravlja u školi – moć emocionalne inteligencije – 27.03.2017.; 164/2016.; ZOUV 8 sati Prisustvo
22. Elektronski testovi – 10.03.-7.04.2017.; 570-266/2016.; ZOUV 24 sati Prisustvo
23. Kulturom dijaloga protiv nasilja – K4, P4; 9.6.-11.6.2017.; Pedagoški zavod Vojvodine, 777/2015.; 24 sata Prisustvo
24. Program obuke nastavnika za realizaciju nastave orijentisane ka ishodima učenja – K1; 27.8.2018.; Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, broj rešenja 153-02-00027/2017-07; 24 boda Prisustvo
25. Program obuke za zaposlene u obrazovanju /digitalna učionica/digitalno kompetentan nastavnik – uvođenje elektronskih udžbenika i digitalnih obrazovnih materijala – K1; 22.8.2018.; Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, broj rešenja 610-00-00247/1/2018-07; 19,5 bodova Prisustvo
26. Kreativna matematika – modelovanje – K2, P3; 20.10.2018.; ZOUV, 377; 8 sati Prisustvo
Učešće na ostalim oblicima stručnog usavršavanja:
1. Kvalitet udžbenika i njegovo korišćenje -tribina – 22.02.2013.; 2733-444/2012 Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja 1 bod Prisustvo
2. Moodle i Android platforma u organizaciji i realizaciji takmičenja učenika -susret – 7.12.2014.; 1600-4/2014 Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja 1 bod Prisustvo
3. SELFIE 2018-2019, session 3“ u okviru Selfi instrumenta; 16 maj 2019; Evropska komisija Direktorat za obrazovanje i kulturu; 1 bod Prisustvo
Članstvo u domaćim, međunarodnim stručnim organizacijama:
1. Društvo matematičara Srbije
2005- ; Član
2. Društvo matematičara Novog Sada
2016- ; Član
LIČNA PROFESIONALNA FILOZOFIJA
Kada podučavam i pripremam nastavne materijale za učenike, koristim različite metode i tehnike primerene predmetu i učenicima kojima predajem. Trudim se da prilagodim tempo rada i zadatke različitim obrazovnim potrebama i mogućnostima učenika. U radu navodim učenike da koriste savremene veb tehnologije kako bi ih podstakao i motivisaao bilo na dodatni ili dopunski rad. U cilju prilagođavanja gradiva učenicima sadržaje nastavnog predmeta povezujem sa primerima iz života. Takođe, volim da učim i nastavu obogaćujem iskustvima stečenim kroz različite oblike stručnog usavršavanja.
Aktivno učestvujem u radu Aktiva za samovrednovanje i razvojno planiranje u školi.
Međutim, iako dobro poznajem savremene informacione tehnologije i trudim se da učenicima prenesem znanje koje će im koristiti u daljem životu, smatram da dobrog nastavnika karakterišu i mnoge druge važne osobine.
Dobar nastavnik:
- voli svoj posao
- poštuje ličnost i različitost svakog učenika
- ličnim primerom uči decu da budu dobri ljudi
- profesionalno podučava
- unapređuje svoja znanja
- podstiče razvoj mišljenja učenika
- je fleksibilan
- je dobro organizovan
- je timski igrač
i još mnogo toga
Nisam od nastavnika koji misle da je njihov rad na času savršen, ali sam siguran da ću se truditi da pošteno uradim posao i iskoristiću priliku ne samo da pokažem da sam dobar nastavnik, već i da uživam u radu sa učenicima, jer je njihova mladost neprocenjiva.